Strona Główna BIP Strona Główna
ePUAP
 

 

 Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) to portal, na którym jednostki administracji publicznej mogą udostępniać swoje usługi drogą elektroniczną, natomiast obywatele mają możliwość załatwiania spraw urzędowych przez internet, bez wychodzenia z domu, o każdej porze dnia i nocy.

Elektroniczna skrzynka podawcza jest to środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji (np. wysyłania wniosków, pism lub innych dokumentów) podmiotowi publicznemu (urzędowi) przy wykorzystaniu sieci teleinformatycznej.
Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują Państwo tutaj.

 

WNIOSKI KIEROWANE DO WOJSKOWEGO KOMENDANTA UZUPEŁNIEŃ W SIERADZU SKŁADANE W FORMIE DOKUMENTU ELEKTRONICZNEGO ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY EPUAP BEZWZGĘLDNIE MUSZĄ BYĆ OPATRZONE PODPISEM POTWIERDZONYM PROFILEM ZAUFANYM  EPUAP LUB BEZPIECZNYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM WERYFIKOWANYM ZA POMOCĄ KWALIFIKOWANEGO CERTYFIKATU.
WNIOSKI BEZ W/W PROFILU LUB PODPISU BĘDĄ TRAKTOWANE JAKO NIE SPEŁNIAJĄCE WYMOGÓW USTAWOWYCH I NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
(DZ. U. Z 2014 R. POZ. 1114, DZ. U. Z 2016 R. POZ. 1579).

ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA